Sponsor worden

Inkomsten uit sponsoring zijn al jarenlang een onontbeerlijk onderdeel van de financiële huishouding verenigingen. Zo ook voor s.v. Langeberg. Om sponsoring binnen onze vereniging gestructureerd te laten verlopen, is er een sponsorcommissie in het leven geroepen.

De sponsorcommissie draagt bij aan een financieel gezonde voetbalvereniging met een goed verzorgde uitstraling, waarbij met de betreffende sponsoren getracht wordt op een informele wijze een langdurige relatie aan te gaan. Naast het scheppen van financiële middelen ten behoeve van activiteiten voor alle leden vinden wij het belangrijk dat we de bedrijfsnaam van de aangesloten sponsoren het op een correcte wijze uitdragen.

De standaardmogelijkheden voor sponsoring zijn;

• Club van 50
  • Wedstrijdbal
  • Reclamebord

Er zijn binnen de sponsoring van onze vereniging echter meer mogelijkheden, denk hierbij aan combinaties van bovenstaande of een sponsorpakket dat in samenspraak op maat wordt samengesteld.

De sponsoring komt nog meer tot bloei als leden zelf een kandidaat sponsor vinden. Op hun aanwijzingen en tips willen wij graag inspelen om deze nieuwe contacten te bezoeken, te informeren en hun een passend concept voor te leggen. Dus mocht u in relatie staan met een ondernemer die geassocieerd wil worden met s.v. Langeberg, neem dan contact op met de sponsorcommissie en wij zorgen voor een spoedige en correcte afhandeling.

Wilt u als sponsor bij s.v. Langeberg betrokken zijn? Neem dan contact op met de sponsorcommissie via [email protected] of neem persoonlijk contact op met een van de leden van de sponsorcommissie;

Bart Meuffels 06-53899209
Marc Braeken 06-10628879
Ruud Rings 06-45320004

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!