Aanmelden

Via deze pagina van de KNVB is het mogelijk om je aan te melden als lid van s.v. Langeberg. Let op!  Potentiele leden dienen eerst gebruik te maken van het proeftrainen. Het aanmelden tot lid kun je doen na een geslaagde proefperiode. Klik hier voor de info m.b.t. het proeftrainen.

De aanmelding wordt rechtstreeks doorgestuurd naar de KNVB en Roger Gordijn, onze secretaris. Roger zorgt ervoor dat de juiste persoon binnen onze vereniging contact opneemt met het nieuwe lid en de ouders, vervolgens volgt een welkomstmail en een persoonlijk gesprek, de welkomstmail en het persoonlijke gesprek zorgen voor een juiste introductie bij onze vereniging.

Het spelen van wedstrijden is pas mogelijk wanneer men lid is van de KNVB. Verder is ieder lid van 11 jaar en ouder verplicht een geldige digitale spelerspas te hebben. Spelers kunnen zelf de spelerspasfoto op de digitale spelerspas wijzigen via de Wedstrijdzaken-app of Voetbal.nl-app.

Via de pagina contributie is meer informatie terug te vinden over de tarieven en werkwijze die s.v. Langeberg hanteert.

Let op!

Wanneer je in de afgelopen drie jaar bij een andere vereniging hebt gevoetbald, moet de oude vereniging zorgdragen voor het vrijgeven van je overgang naar onze vereniging, zonder de toestemming van de oude vereniging is het niet mogelijk om lid te worden van s.v. Langeberg. Roger Gordijn zal namens s.v. Langeberg het overschrijvingsverzoek digitaal aanvragen, bij een blokkade neemt hij contact met U op.

Vragen m.b.t. het bovenstaande? Neem dan contact op met Roger Gordijn via [email protected]