Veteranen Cup 2023

Op zaterdag 26 augustus 2023 vindt de tweede editie van de Langeberg Veteranen Cup plaats.

Langeberg Veteranen Cup

De Langeberg Veteranen Cup kenmerkt zich door veel wedstrijden, weinig wachttijd en gezelligheid. De eerste editie in 2019 was met 12 teams erg geslaagd. Helaas door de COVID problematieken hebben we het toernooi geen vervolg kunnen geven, dus dit jaar willen we de vervolgeditie organiseren.

Het toernooi kan dienen als voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen of als een gezellige voetbalavond samen met je vrienden. De avond wordt afgesloten met een Limburgse/ Hollandse in de kantine. Een DJ en diverse artiesten zorgen van 21.30 uur tot 02.00 uur voor de gezelligheid.

Kortom, genoeg redenen om je aan te melden.

Langeberg Summerfest

De Langeberg Veteranen Cup is onderdeel van Langeberg Summerfest, een feestweekend georganiseerd door s.v. Langeberg. Het weekend staat in het teken van voetbal en gezelligheid.

Wanneer: Zaterdag 26 augustus 2023
Wie: Heren met de leeftijd van 35 jaar en ouder
Toernooiopzet: 5x5 (4 veldspelers + 1 keeper)
Tijdstip: 18.30 - 21.30 uur
Kosten: € 30,- per team (max. 8 spelers per team). Dit is incl. één consumptie per speler.

De nummers 1, 2 en 3 ontvangen een beker. Verder ontvangt de nummer 1 45 consumpties, de nummer 2 30 consumpties en de nummer 3 15 consumpties.

Inschrijven is mogelijk door het formulier op deze pagina in te vullen.

De deadline voor het inschrijven is zondag 13 augustus. Let op, vol = vol. Er is plek voor maximaal 20 teams.
Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail met daarin informatie voor het te betalen inschrijfgeld. In de week voorafgaand aan het toernooi wordt aanvullende info verstuurd. Denk aan het speelschema.

Alle wedstrijden staan o.l.v. een verenigingsscheidsrechter. Ook EHBO is aanwezig.

Meer info? Neem contact op met Tom Marell of Timo Goossens via [email protected]

Hopelijk mogen wij jullie (weer) verwelkomen tijdens de tweede editie van de Langeberg Veteranen Cup.

Met sportieve groet,
Organisatie Langeberg Summerfest!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!