Langeberg Veteranen Cup

Op zaterdag 17 augustus 2024 is de derde editie van de Langeberg Veteranen Cup.

De Langeberg Veteranen Cup kenmerkt zich door veel wedstrijden, weinig wachttijd en gezelligheid. Het toernooi kan dienen als voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen of als een gezellige voetbalavond samen met je vrienden. Dit jaar wordt de avond afgesloten met een grootse feestavond. Één band, diverse artiesten en een tweetal DJ's zorgen van 19.00 uur tot 02.00 uur voor de gezelligheid.

75-jarig jubileum X Langeberg Summerfest

De Langeberg Veteranen Cup is onderdeel van het 75-jarig jubileum.

Wanneer: Zaterdag 17 augustus 2024
Wie: Heren met de leeftijd van 35 jaar en ouder
Toernooiopzet: 5x5 (4 veldspelers + 1 keeper)
Tijdstip: 16.00 - 19.00 uur
Kosten: € 30,- per team (max. 8 speler per team). Dit is incl. één consumptie per speler.

De nummers 1, 2 en 3 ontvangen een beker. Verder zijn er 45 consumpties voor de nummer 1, 30 consumpties voor de nummer 2 en 15 consumpties voor de nummer 3.

Inschrijven is mogelijk door het formulier op deze pagina in te vullen.

De deadline voor het inschrijven is zondag 11 augustus. Let op, vol = vol. Er is plek voor maximaal 20 teams.
Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail met daarin informatie voor het te betalen inschrijfgeld. In de week voorafgaand aan het toernooi wordt aanvullende info verstuurd. Denk aan het speelschema.

Alle wedstrijden staan o.l.v. een verenigingsscheidsrechter. Ook EHBO is aanwezig.

Meer info? Stuur een mail naar [email protected]

Met sportieve groet,
Organisatie Langeberg Summerfest!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!