Activiteiten in deze categorie op 28 januari:

Longmountain Darts Open

Op zaterdag 28 januari organiseert de activiteitencommissie in samenwerking met de dartteams eindelijk weer een darttoernooi voor leden van s.v. Langeberg.

Het darttoernooi is alleen toegankelijk voor leden van s.v. Langeberg. Het toernooi start op 28 januari om 19.00 uur. Afhankelijk van de aantal inschrijvingen wordt bepaald of het een individueel of koppel toernooi wordt. Verder wordt gezorgd voor dartpijlen en flyers.

Het inschrijfbedrag is 5 euro per persoon. De info over het betalen volgt op maandag 23 januari via mail.

Inschrijven is mogelijk door het formulier op deze pagina in te vullen.

Vragen over het darttoernooi? Meld je dan bij Ian Wolters, Nicki Nuij of Sven Bindels.

• 28 januari 2023 19:00 - 28 januari 2023 23:45