Kleding(plan)

Algemene informatie
In de zomer van 2021 zijn we gestart met een nieuw kledingplan. Het doel van het kledingplan is om te zorgen voor uniformiteit m.b.t. kleding en tassen. Op deze wijze werken we samen aan de uitstraling van s.v. Langeberg.

Alle spelende leden, trainers en ondersteunende vrijwilligers ontvangen een kledingpakket in bruikleen van de vereniging. Voor spelende leden bestaat het kledingpakket uit rode sokken, wit wedstrijdbroekje, en presentatiekleding. Ook ontvangt ieder spelend lid een sporttas van het merk JAKO. De kledingcommissie heeft gekozen voor de kledinglijn Champ 2.0 van het merk JAKO. Het kledingreglement is hier terug te vinden.

Het kledingpakket is exclusief wedstrijdshirt. De wedstrijdshirts worden uitgereikt op wedstrijddagen.

Let op. De kledingcommissie heeft ervoor gekozen om geen trainingsbroeken te koppelen aan het kledingpakket Wil je toch een passende trainingsbroek van het merk JAKO aanschaffen? Bekijk dan onze webshop. Verder is het mogelijk om via onze webshop extra kleding te kopen. Ideaal voor verjaardagen of feestdagen.

Onderkleding
Een belangrijk aandachtspunt voor de wedstrijdshirts van de seniorenteams (s.v. Langeberg 1 t/m 35+). Deze teams spelen voortaan met korte mouwen. Deze keuze is gemaakt na feedback vanuit verschillende teams. Het spelen in korte mouwen betekent wel het e.e.a. voor onderkleding. Het volgende staat in de reglementen van de KNVB:

''Onderkleding moet één kleur hebben die gelijk is aan de hoofdkleur van de mouwen van het shirt, of een patroon/kleuren hebben die exact overeenkomen met de mouwen van het shirt. Een slidingbroek of maillot moet van dezelfde kleur zijn als de hoofdkleur van de korte broek of het onderste deel van de korte broek''.

Het is ieder zijn eigen verantwoordelijkheid om te voldoen aan het bovenstaande. Wellicht kan SPORT2000 Parkstad bieden waar je naar op zoek bent.

Financiering
De financiering van het kledingplan is gedekt d.m.v. sponsoring. Voor spelende leden, trainers en ondersteunende vrijwilligers zijn er geen extra kosten. Een groot deel van de financiering is mogelijk gemaakt door een uniek kledingconcept tussen onze hoofdsponsor PLUS Quaedvlieg en Brandless Sportswear. De spaarkaarten van de PLUS zijn een belangrijk onderdeel van het kledingconcept. Door het inleveren van volle spaarkaarten ontvangen wij een extra sponsorbedrag.

Hoe werkt de PLUS Quaedvlieg spaaractie?

• Alle leden van s.v. Langeberg ontvangen een unieke PLUS sponsorpas en PLUS sponsorspaarkaart. Heb je deze (nog) niet? Of heb je een voorraad nodig? Meld je dan bij onze kantinedames. Voor extra spaarkaarten kun je ook terecht bij de kassa's van PLUS Quaedvlieg.
  • Op vertoon van de sponsorpas bij PLUS Quaedvlieg ontvangt je bij elke €10,- aan boodschappen een gratis PLUS sponsorzegel.
  • Plak met 40 sponsorzegels de spaarkaart vol. Deze heeft voor de vereniging een waarde van €4,-
  • Geef de volle spaarkaart, voorzien van naam en adres, af bij onze kantinedames.
  • 2x per jaar worden de ingezamelde spaarkaarten overhandigd aan PLUS Quaedvlieg, waarna het sponsorbedrag wordt overgemaakt. Hoe meer spaarkaarten we overhandigen, hoe hoger het extra sponsorbedrag wordt die wij zullen ontvangen vanuit PLUS Quadvlieg.

Via onderstaand formulier kun jij je aanmelden om langs te komen bij de kledingcommissie om bijvoorbeeld kleding te passen (voor het passen en uitreiken van kleding aan jeugdspelers tot 18 jaar is een ouder of begeleider nodig!). Het contactformulier is geen bestelformulier. Ook voor vragen rondom de kleding kun je onderstaand formulier gebruiken.

Contactformulier kledingcommissie

* = verplicht