Documenten

s.v. Langeberg ClubApp

De s.v. Langeberg ClubApp is het verlengstuk van onze website. Door de ClubApp heb je alle verenigingsinfo altijd bij de hand. Denk aan wedstrijdprogramma's, uitslagen, nieuwsberichten etc. Ook is het mogelijk om een liveblog bij te houden van de wedstrijd waar jij op dat moment supporter bent. Op deze manier blijven alle supporters op de hoogte van alle gebeurtenissen die zich afspelen tijdens de wedstrijd. Let op, de ClubApp is een extra communicatietool vanuit de vereniging. De ClubApp is geen vervanging voor de voetbal.nl app of wedstrijdzaken app.

Klik hier voor de apple versie.
Klik hier voor de android versie.

Via onderstaande handleidingen wordt je wegwijs gemaakt in de ClubApp.

Voetbal.nl App

De app Voetbal.nl bevat onder andere programma’s, uitslagen en standen van alle KNVB-competities. Zo kan je een lijst samenstellen van favoriete teams, verenigingen en personen die je wilt volgen. Ook kun je het programma van jou of jouw kind in je agenda zetten, zodat je altijd op de hoogte bent wanneer jij/hij/zij moet spelen.

Klik hier voor de apple versie.
Klik hier voor de android versie.

Via onderstaande handleiding wordt je wegwijs gemaakt met de voetbal.nl app.

Heb je vragen over de voetbal.nl app? Bekijk dan de ''Veelgestelde vragen'' op sportlink.nl. Ook kun je terecht bij onze secretaris via [email protected].

Wedstrijdzaken App

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!