Overschrijven

Overschrijving naar s.v. Langeberg

Indien je overschrijving naar s.v. Langeberg wenst, vul dan het aanmeldingsformulier in. Vul op het formulier je KNVB relatienummer in (als je dit weet), maar vermeld in elk geval de naam van de vereniging waar je vandaan komt. De afhandeling verloopt verder digitaal tussen oude vereniging, s.v. Langeberg en de KNVB.

Indien je geen (financiële) verplichtingen meer hebt bij je oude vereniging en je voldoet aan de overschrijvingsvoorwaarden van de KNVB, dan wordt je overschrijving digitaal door de vereniging waar je vandaan komt en door s.v. Langeberg goedgekeurd en afgehandeld in het KNVB programma Sportlink.

Overschrijving naar een andere vereniging

Als je overschrijving wenst naar een andere vereniging, dan kun je je bij je nieuwe vereniging melden. Als je geen (financiële) verplichtingen meer hebt bij s.v. Langeberg dan zullen we je overschrijving digitaal goedkeuren.

Wat valt onder (financiële) verplichtingen?

• Je contributie dient volledig voldaan te zijn tot het einde van het seizoen (t/m 30 juni)
  • Je hebt geen openstaande boetes etc. bij onze vereniging
  • Je hebt bezittingen van onze vereniging ingeleverd (wedstrijd-, trainingskleding, tassen etc.)

Vragen m.b.t. het bovenstaande? Neem dan contact op met Roger Gordijn via [email protected]

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!