75 jarig jubileum

Op 2 oktober 2024 bestaat onze vereniging 75 jaar. Het 75 jarig jubileum vieren wij van donderdag 15 augustus t/m zondag 18 augustus. Vier dagen lang staan voetbal, muziek, saamhorigheid en historie centraal. De komende tijd verschijnt op deze pagina het volledige programma.

Alle activiteiten en feestavonden zijn gratis toegankelijk. Er is géén kaartverkoop.

Donderdag 15 augustusWhatsApp_Image_2024-04-16_at_12.28.06.jpeg

Op de donderdag komt Maurice Graef, oud-prof van o.a. Roda JC en VVV-Venlo, naar onze kantine voor een interactieve voetbalquiz. Anekdotes uit zijn voetbalcarrière komen voorbij die de avond leuk en luchtig zullen maken.

Er wordt gestreden in koppels van twee personen. Beiden moeten lid te zijn van de vereniging of het koppel is aanwezig namens een jubileumsponsor. Het aanmelden volgt op een later moment.

Vrijdag 16 augustus
03ee8fa4-7416-4946-9f16-fe82935de228.jpeg

De halve finales van het Sjra Jacobs Toernooi zijn de start van het weekend. Na de wedstrijden gaan we over tot een 90's party o.l.v. Marco Schiffelers.

DJ Marco is o.a. bekend van 90's forever, groove garden en NR7zeven.

Zaterdag 17 augustus
d8cb8b5e-ed53-4547-b560-fe35f293b7fb.jpeg

Op zaterdag hebben we een bomvol programma. Het programma start in de middag met een familiedag, de veteranen cup. Vervolgens in de avond zijn de ladies cup en een feestavond. Tijdens de feestavond zorgen 52 factorial, Calvin Horsch, DJ Onno, DJ Pim Umenzi, Frans Theunisz en John Tana voor de gezelligheid.

Binnenkort volgt meer informatie over het aanmelden voor de familiedag & toernooien

Zondag 18 augustus

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!