Grensrechter

09-07-2023

Grensrechter s.v. Langeberg 2

Wie zijn we?
s.v. Langeberg is een gastvrije en ambitieuze voetbalvereniging uit Brunssum. Onze vereniging bestaat uit +/- 525 leden en 27 actieve teams. Binnen de vereniging hechten we veel waarde aan het verenigingsgevoel & de saamhorigheid. Kortom, een voetbalfamilie waar mensen worden verenigt.

Algemene info
Als grensrechter van Langeberg 2 ben je onderdeel van de staf. De staf bestaat nu uit een trainer en leider.

Als grensrechter vervul je een belangrijke rol langs de lijn. Er wordt van je verwacht dat je op een goede manier samenwerkt met de scheidsrechter. Tevens heb je een representatieve houding.

Langeberg 2 komt in het seizoen 2023/'24 uit in de reserve 2e klasse. De competitiewedstrijden worden hoofdzakelijk op zondagochtend gespeeld. Het is mogelijk dat beker- en/of oefenwedstrijden doordeweeks worden gespeeld.

Profiel:

• Je hebt kennis van de spelregels, of bent bereid hierover kennis op te doen;
  • Je bent fysiek/conditioneel in goede staat;
  • Je hebt affiniteit met voetbal;

Wat bieden wij?
  • Goede en moderne faciliteiten;
  • Kledingpakket;
  • Mogelijkheid tot het volgen van spelregelavonden;
  • Jaarlijkse vrijwilligersavond;
  • Contributie vrij lidmaatschap;

Bij interesse of vragen kun je contact opnemen met Rick van de Roer via [email protected]

Reageren op de vacature

* = verplicht