20-04-2024

Scheidsrechter/ Spelbegeleider

DIT IS EEN DOORLOPENDE VACATURE

Heb jij wekelijkse commentaar op de wedstrijdleiding? Kun jij vanaf de zijlijn de regels goed uitleggen? Dan is nu het moment je te melden. Er is een dringend tekort aan scheidsrechters/ spelbegeleiders. Zonder hen kan een wedstrijd niet worden gespeeld. Dit wil jij toch niet laten gebeuren?

Wie zijn we?
s.v. Langeberg is een gastvrije en ambitieuze voetbalvereniging uit Brunssum. Onze vereniging bestaat uit +/- 525 leden en 27 actieve teams. Binnen de vereniging hechten we veel waarde aan het verenigingsgevoel & de saamhorigheid. Kortom, een voetbalfamilie waar mensen worden verenigt.

Taken
Als scheidsrechter (in spé) begeleidt je de spelers gedurende de wedstrijden die worden gespeeld. Je hebt een belangrijke en verantwoordelijke taak in het leiden van de wedstrijd zodat het een leuk en vooral ook sportief karakter houdt. De rol van scheidsrechter is essentieel, want immers geen wedstrijd zonder scheidsrechter!

Profiel:

• Beschikbaarheid om regelmatig op zaterdagen en/ of zondagen te fluiten;
  • Je vindt voldoening in het fluiten van wedstrijden;
  • Je hebt een scheidsrechterslicentie of bent bereid deze te halen

Wat bieden wij?
  • Goede en moderne faciliteiten;
  • Mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk aan het volgen van scheidsrechterscursussen;
  • Ondersteuning van een ervaren scheidsrechter;

Bij interesse of vragen kun je contact opnemen onze secretaris via [email protected]. Vervolgens wordt je teruggebeld om een afspraak te maken!

Reageren op de vacature

* = verplicht